مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-23فرهنگي

چشم اصفهان به نور تئاتر روشن شد


پس از مدتی وقفه، به دلیل شرایطی که کرونا رقم زده، تئاتر «در سوگ شب هزار و یکم شهرزاد قصه ساز» آماده اجرا در تالار هنر اصفهان شده است.

- ایسنا/اصفهان پس از مدتی وقفه، به دلیل شرایطی که کرونا رقم زده، تئاتر در سوگ شب هزار و یکم شهرزاد قصه ساز آماده اجرا در تالار هنر اصفهان شده است.

پویان عطایی، کارگردان این تئاتر به ایسنا می گوید: قصه در سوگ شب هزار و یکم شهرزاد قصه ساز درباره شهرزاد قصه گوست که در مسیر خود به یک حادثه تاریخی و جذاب گره می خورد.

او ادامه می دهد: حدود چهار ماه با همه مصائب و مشکلاتی که در شرایط کرونایی وجود دارد، برای اجرای این تئاتر تمرین کردیم و امیدواریم که مخاطبان از آن استقبال کنند.

طراح و کارگردان تئاتر در سوگ شب هزار و یکم شهرزاد قصه ساز عوامل اجرایی خود را به این شرح معرفی می کند: نمایشنامه تئاتری که آماده اجرا شده، توسط شهرام احمدزاده نوشته شده و سوده امیرخانی، آوا حدادی و ساناز نوربخش بازیگران آن هستند.

عطایی می افزاید: محمد نادری به عنوان آهنگساز، مریم دوستی ایرانی به عنوان دستیار کارگردان، آوا حدادی به عنوان طراح گریم، شفق کاظمی به عنوان طراح لباس، زهرا شفیع به عنوان طراح حرکت، مبینا عباسی به عنوان عکاس و دستیار صحنه، پریسا کهکش پور و مائده خالدان به عنوان فیلم بردار و سعید مصلحی و لیلا شریفی به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم اصفهان به نور تئاتر روشن شد

چشم اصفهان به نور تئاتر روشن شد