مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:252021-09-23بين الملل

الحشدالشعبی یکی از عاملان جنایت «الطارمیه» را دستگیر کرد


پس از شهادت تعدادی از رزمندگان سازمان الحشدالشعبی در شمال بغداد، این سازمان اعلام کرد که نیروهایش موفق شده اند یکی از عوامل حمله را دستگیر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الحشد الشعبی، شامگاه چهارشنبه، اعلام کرد که نیروهایش توانسته اند یکی از عوامل حمله الطارمیه را دستگیر کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع )، الحشد الشعبی در بیانیه ای اعلام کرد: گروهی از تیپ 12 الحشد توانست یکی از عوامل حمله به مقر این تیپ در شهرستان الطارمیه (شمال بغداد) را دستگیر کند؛ عملیاتی که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از رزمندگان قهرمان [الحشد الشعبی] شده بود .

در ادامه بیانیه مذکور آمده است این اقدام در جریان یک عملیات امنیتی در شهرستان الطارمیه صورت گرفت که در پایان به دستگیری یکی از عوامل حمله منجر شد.

عناصر سازمان تروریستی داعش در تاریخ 21 ماه آگوست (30 مرداد) با حمله به یکی از مقرهای تیپ 12 الحشدالشعبی در شهرستان الطارمیه در شمال بغداد چهار نفر از رزمندگان این سازمان را شهید و شش تن دیگر را مجروح کردند.

حملات داعش فقط متوجه نیروهای امنیتی و رزمندگان الحشد الشعبی نیست بلکه تیر ماه گذشته، یک انفجار در بازار الوحیلات در شهرک صدر بغداد رخ داد که در پی آن 30 نفر کشته و 50 نفز دیگر نیز زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحشدالشعبی یکی از عاملان جنایت «الطارمیه» را دستگیر کرد

الحشدالشعبی یکی از عاملان جنایت «الطارمیه» را دستگیر کرد