مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:002021-09-23سياسي

از به خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه تا شعله ور شدن آتش جنگ میان ایران و عراق 


دفاع مقدس بی شک یکی از درخشان ترین و بی بدیل ترین جلوه های تاریخ انقلاب اسلامی ایران می باشد و در طی این جنگ ناجوانمردانه و برای دفاع از خاکمان شاهد پرپر شدن جوانان بودیم که هریک ستارگان درخشان این کشور بودند و امروز بر ما وظیفه است تا بنابر بر تاکید رهبر .

- ایسنا/همدان دفاع مقدس بی شک یکی از درخشان ترین و بی بدیل ترین جلوه های تاریخ انقلاب اسلامی ایران می باشد و در طی این جنگ ناجوانمردانه و برای دفاع از خاکمان شاهد پرپر شدن جوانان بودیم که هریک ستارگان درخشان این کشور بودند و امروز بر ما وظیفه است تا بنابر بر تاکید رهبر معظم انقلاب بیش از پیش با آنان آشنا و مانوس باشیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه همدان، با وجود گذشت بیش از 30 سال از جنگ اما همچنان ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس آنطور که شاید و باید در میان جامعه تفهمیم نشده است و بسیاری از جوانان از ضرورت آشنایی با این مهم بی خبر هستند.

آنچه که در مقدمه مورد توجه و اهمیت است آشنایی با پیشینه ها، چرایی و چگونگی شروع جنگ عراق با کشورمان ایران است به همین دلیل به سراغ یکی از محققین این حوزه رفته تا وظیفه رسانه خود را به انجام رسانیم.

سردار رضا میرزایی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئول مجمع راویان دفاع مقدس کشور در بررسی زمینه های بروز جنگ در ایران، بیان کرد: قبل از انقلاب کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از به خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه تا شعله ور شدن آتش جنگ میان ایران و عراق 

از به خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه تا شعله ور شدن آتش جنگ میان ایران و عراق