مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 06:002021-09-23سياسي

سرمایه گذاری روی آموزش دختران بازدهی چندین برابر دارد


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: به علت نقش مهمی که دختران در آینده این کشور دارند، سرمایه گذاری روی آموزش آنها بازدهی چندین برابر دارد.

- انسیه خزعلی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مدرسه در اهواز اظهار کرد: خدا را شاکرم که در آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی در استان مقام، پایدار و صبور خوزستان هستم.

وی با ابراز ناراحتی از بیان کردن عنوان استان محروم بر خوزستان تصریح کرد: این استان پر از گوهرهای شکفته و شکفته نشده است؛ توانمندی هایی در عرصه دفاع مقدس و بعد از آن نشان داد و توانمندی ها خودباورهایی که در زنان است، جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به سپردن کردن کودکی و نوجوانی خود در خوزستان تصریح کرد: به این علت با استعدادهای گوناگون این استان آشنا هستم و امیدوارم دولت مردمی بتواند قدم و حرکتی بزرگ در راستای شکوفا کردن این استعدادها و ارتقای جایگاه استان بردارد.

خزعلی، مهم ترین قدم را آموزش فراگیر و عدالت محور دانست و تشریح کرد: در رأس آن می تواند آموزش دختران باشد و این آموزش باید در اولویت قرار بگیرد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: سرمایه گذاری روی آموزش دختران بازدهی چندین برابر دارد اگرچه تفاوتی ندارد همه اقشار باید از آموزش فراگیر برخوردار باشند اما توجه به عدم بازماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری روی آموزش دختران بازدهی چندین برابر دارد

سرمایه گذاری روی آموزش دختران بازدهی چندین برابر دارد