مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 05:452021-09-23بين الملل

حضور بی سابقه زوارخارجی در فرودگاه نجف/ کسی تست PCR و کارت واکسن نمی خواهد!+عکس


با توجه به دستورالعمل عراق برای ورود همه زوار خارجی به صورت هوایی، روز گذشته بیش از 15 هزار زائر اربعین از کشورهای مختلف وارد فرودگاه نجف شدند.

- به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، هر چه به اربعین نزدیک تر می شویم، تعداد زائران خارجی که به عراق مشرف می شوند هم بیشتر می شود.

بسیاری از زائران کشورمان در روزهای اخیر پس از صدور ویزا و تهیه بلیت با قیمت های بالا به نجف و بغداد سفر کردند که البته با هماهنگی صورت گرفته بیشتر زوار ایرانی از طریق فرودگاه نجف وارد عراق شدند.

ورود 15 هزار زائر خارجی اربعین به عراق از طریق فرودگاه نجف روز گذشته با توجه به حجم بالای زائران خارجی، بسیاری از زوار در فرودگاه نجف سردرگم شده و در جست وجوی وسایل خود بودند.

به گفته مسؤولان عراقی فرودگاه نجف در روز گذشته میزبان بیش از 15 هزار زائر اربعین از کشورهای مختلف بود؛ به طوری که پروازهای زائران خارجی از ایران، تونس، الجزایر، عربستان، ازدحام جمعیت در فرودگاه نجف جلوگیری کنند.

حضور زائرانی از عربستان برای تشرف درپیاده روی اربعین یکی از زائران اربعین که از عربستان سعودی به نجف اشرف مشرف شده بود، در حالی که همراه با سایر کاروان در جست وجوی چمدان هایش بود، با وجود نگرانی خاصی که از حضورش در فرودگاه داشت و نمی خواست کسی عکسی از او ثبت کند ، گفت: ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بی سابقه زوارخارجی در فرودگاه نجف/ کسی تست PCR و کارت واکسن نمی خواهد!+عکس

حضور بی سابقه زوارخارجی در فرودگاه نجف/ کسی تست PCR و کارت واکسن نمی خواهد!+عکس