مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 04:552021-09-23اجتماعي

کیفیت هوای مشهد در 4 منطقه ناسالم است/ هوای پاک سهم ساکنان امامیه


امروز پنج شنبه اول مهر 1400، اگرچه شاخص کیفی هوای مشهد طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 83 و شاخص فعلی با عدد 86 هردو در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد اما مناطق خیام شمالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس داده های مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد، شاخص کیفی هوای این کلانشهر طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 83 و شاخص فعلی با عدد 86 هردو در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

  طبق نموداری که توسط مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی شهرداری مشهد منتشر شده مناطق خیام شمالی، کریمی، سمزقند و خاقانی با بیشترین غلظت آلاینده های جوی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس(بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، کودکان و زنان باردار) هستند؛ منطقه امامیه با شاخص کیفی 47 در شرایط سبز و پاک قرار دارد و سایر ایستگاه ها نیز در شرایط زرد و قابل قبول گزارش شده اند.

بررسی نمودارهای تغییرات ساعتی آلاینده های جوی طی شبانه روز گذشته نشان می دهد غیر از دی اکسید نیتروژن و دی اکسید گوگرد، سایر آلاینده ها کاهش تدریجی داشته اند.

عوارض بهداشتی شرایط نارنجی، احتمال افزایش بروز علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان است بنابراین توصیه می شود در مناطق نارنجی، افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای مشهد در 4 منطقه ناسالم است/ هوای پاک سهم ساکنان امامیه

کیفیت هوای مشهد در 4 منطقه ناسالم است/ هوای پاک سهم ساکنان امامیه