مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-22اقتصادي

رشد تخلیه کالا در بندرامام با وجود تحریم ها


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با وجود تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام خمینی با رشد مواجه شده است.

- ، عادل دریس عصر امروز در نشست خبری در محل مجتمع بندری امام خمینی اظهار کرد: در شرایط تحریم هایی که علیه ملت ایران صورت گرفت شاهد محدودیت های بی شماری بودیم ولی با وجود این، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی بهبود یافت.

وی افزود: آمارهای ارائه شده ناشی از واردات کالا به خصوص کالاهای اساسی نشان می دهد شرایط واردات بهبود یافته و همکاران ما برای رساندن کالاهای اساسی به شهرهای مختلف کشور به شدت تحت فشار بودند.

دریس بیان کرد: در این مدت به صورت شبانه روزی برای واردات کالا تلاش کردیم و این امر باعث شد نه تنها باعث شد سازمان بنادر برای این ظرفیت سازی صورت گرفته، ورود کند بلکه بخش خصوصی هم ورودی جدی به موضوع واردات کالا داشت.

مدیرکل بنادر خوزستان با اشاره به اینکه ظرفیت درجای کالای اساسی در بندر امام سه میلیون و 800 هزار تن است، بیان کرد: ما در این بندر برای سه میلیون و 400 تن غلات و 400 هزار تن روغن خوراکی ظرفیت داریم.

استفاده از ظرفیت ریلی دریس با اشاره به اینکه در مدت اخیر رویکرد ما به استفاده از ظرفیت ریلی به حمل کالای وارداتی به سایر نقاط کشور نیز استفاده کنیم، گفت: در مدت اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تخلیه کالا در بندرامام با وجود تحریم ها

رشد تخلیه کالا در بندرامام با وجود تحریم ها