مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-22سياسي

تداوم آموزش غیرحضوری به صلاح کشور نیست


شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را به حوزه آموزش عمومی کشور وارد کرده و تداوم آموزش غیرحضوری صدمات زیادی را بر نظام آموزشی کشور رسانده بنابراین ادامه روند آموزش غیرحضوری به صلاح کشور نیست.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه زنجان گفت: شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را به حوزه آموزش عمومی کشور وارد کرده و تداوم آموزش غیرحضوری صدمات زیادی را بر نظام آموزشی کشور رسانده بنابراین ادامه روند آموزش غیرحضوری به صلاح کشور نیست.

محسن نجفیان عصر امروز (31 شهریورماه) در ششمین شورای اداری استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با واکسیناسیون اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه زنجان، اظهار کرد: پایگاه واکسیناسیون دانشگاه زنجان از 13 مردادماه امسال برای واکسیناسیون اساتید، هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و طی 6 روز، 1675 نفر واکسینه شدند.

وی در رابطه با تفکیک 1675 نفری که در مرحله اول در دانشگاه زنجان در برابر کووید - 19 واکسینه شده اند، افزود: 165 نفر از کارکنان، 183 نفر از اساتید و 216 نفر از افرادی که در شرکت های پیمانکاری داخل دانشگاه فعالیت می کردند و 1070 نفر از دانشجویان در برابر بیماری کرونا واکسینه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آموزش غیرحضوری به صلاح کشور نیست

تداوم آموزش غیرحضوری به صلاح کشور نیست