مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-22سياسي

ظرفیت های اقتصاد کرانه ای در استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: ظرفیت های اقتصاد کرانه ای در استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بسیار خوبی در حوزه دریا و ساحل دارد که باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

وی اقتصاد کرانه ای را یکی از مهمترین اقتصادها در کشورهای دارای دریا و ساحل عنوان کرد و بیان داشت: استان بوشهر با داشتن سواحل طولانی خلیج فارس می تواند اقتصاد کرانه ای بسیار گسترده و قوی داشته باشد.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: 50 درصد اقتصاد برخی کشورهایی که سواحل دارند از راه اقتصاد کرانه ای است اما در کشور ما این آمار کمتر از سه درصد است به همین خاطر لازم است در این زمینه کار علمی و جهادی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه صنعت کشتی سازی در عرصه اقتصاد دریا نقش فوق العاده راهبردی ایجاد می کند، افزود: تولید راهبردی شناورهای زیرسطحی و سطحی نوین برای کشور ضروری است و چنانچه در عرصه دانش، تولید و مدیریت کوتاهی شود آن کشور در ضلع این دانش دچار ضعف می شود.

آیت الله صفایی بوشهری داشتن برنامه علمی و فوق روز را برای پیشرفت در صنایع مختلف ضروری دانسته و عنوان کرد: کشورهایی در صنایع استراتژیک موفق هستند که فوق روز اندیشه و برنامه ریزی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های اقتصاد کرانه ای در استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد

ظرفیت های اقتصاد کرانه ای در استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد