مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-22فرهنگي

تمدید مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی «الوند»


دبیرخانه جایزه ادبی «الوند» پیرو انتشار فراخوان و اعلام مهلت ارسال اثر تا پایان شهریورماه 1400، این زمان را تا 15 مهرماه تمدید کرد.

- دبیرخانه جایزه ادبی الوند پیرو انتشار فراخوان و اعلام مهلت ارسال اثر تا پایان شهریورماه 1400، این زمان را تا 15 مهرماه تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این فراخوان از تمام شاعران و ناشرانی که در زمینه انتشار کتاب شعر فعالیت دارند، خواسته شده است با توجه به شرایط عمومی ناشی از همه گیری و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، فقط فایل PDF کتاب چاپ اول خود را که در سال 1399 خورشیدی در ایران منتشر شده (در شناسنامه اثر باید سال انتشار 1399 درج شده باشد)، برای دبیرخانه این جایزه بفرستند.

دبیرخانه جایزه الوند همچنین اعلام کرده که فرستادن فایل کتاب را به منزله علاقه مندی به شرکت در رقابت جایزه ادبی الوند تلقی کرده و البته تنها کتاب های فرستاده شده (فایل PDF کتاب توسط شاعر یا ناشر) در این رقابت شرکت داده خواهند شد.

پیرو این اطلاع رسانی عمومی، جایزه ادبی الوند با شرایط و قواعد زیر فراخوان سومین دوره را منتشر کرده است: 1- جایزه ادبی الوند به صورت خصوصی برگزار می شود و با نهادهای فرهنگی همکاری می کند.

2- جایزه ادبی الوند در بخش قالب، سن، جنسیت، موضوع و … محدودیتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی «الوند»

تمدید مهلت ارسال اثر به جایزه ادبی «الوند»