مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-22اقتصادي

استقبال سفارت تاجیکستان از همکاری مشترک تجاری با گروه بهمن


معاون سفیر تاجیکستان در ایران گفت: محصولات گروه بهمن مطابق با استانداردهای روز جهان تولید می شود و مناسب برای بازارهای خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، معاون سفیر جمهوری تاجیکستان در ایران با حضور در شرکت بهمن ضمن دیدار و رایزنی با مدیران ارشد این گروه خودروسازی، از خط تولید خودرو های جدید گروه بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی بازدید کرد.

چگونگی ونحوه تعامل اقتصادی دولت تاجیکستان با گروه بهمن از جمله موضوعاتی بود که در دیدارمعروف عبد الرحمان اف معاون سفیر تاجیکستان و بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن مورد رایزنی و گفت وگو قرار گرفت.

آنچه در روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان حائز اهمیت است؛ اینکه روابط دو کشور دوست تهران-دوشنبه که اشتراکات زبانی و فرهنگی زیادی با یکدیگر دارند از اهمیت بسزایی برخوردار است، این موضوع در سفر چند روز گذشته رییس جمهور کشورمان به تاجیکستان جهت شرکت در نشست شانگهای و دیدار با عالی ترین مقامات این کشور مورد تاکید قرار گرفتچنانچه آیت الله سید ابراهیم رییسی پس از دیدار دوجانبه با امامعلی رحمان، مذاکرات مشترک هیات های عالیرتبه دو کشور و همچنین امضای اسناد همکاری های دو جانبه، در نشست خبری مشترک با همتای تاجیک خود با تاکید بر اینکه دو کشور از ظرفیت های فراوانی برای همکاری برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال سفارت تاجیکستان از همکاری مشترک تجاری با گروه بهمن

استقبال سفارت تاجیکستان از همکاری مشترک تجاری با گروه بهمن