مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-22سياسي

15 هزار شناور مردمی در قالب بسیج مردمی ساماندهی شدند


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیش از 39 هزار نفر و 15 هزار شناور مردمی به ناوگان دریایی افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی رضا تنگسیری صبح امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در ناوچه شهید ناظری برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال با دست خالی در برابر استکبار جهانی، شرق و غرب و ایادی آن ها ایستاد.

وی عنوان کرد: امسال شعار هفته دفاع مقدس ما مقتدریم نام گذاری شده است که این اقتدار به تمام ایرانیان و مسلمانان بازمی گردد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس 23 هزار شهید تقدیم کردیم اما در مقابل دشمن و زورگویی ایستادیم.

تنگسیری با ذکر این نکته که لنج های مردمی در ابتدای دفاع مقدس نیز به کمک نظامیان آمدُ تصریح کرد: زمانیکه آبادان در محاصره بود اگر لنج ها و قایق ها مردمی نبود، مهمات به آبادان محاصره شده نمی رسید.

وی با ذکر این نکته که برخی از مردم برای حمل مهمات سه روز در مسیر بودند، مطرح کرد: دومین عملیاتی که مردم و شناورهای مردمی در دفاع مقدس اثرگذاشتند عملیات خیبر بود که اگر نبود اتفاقات دیگری رقم می خورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: پشتیبانی عملیات سنگین والفجر هشت نیز توسط مردم و شناورهای مردمی انجام شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار شناور مردمی در قالب بسیج مردمی ساماندهی شدند

15 هزار شناور مردمی در قالب بسیج مردمی ساماندهی شدند