مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-22سياسي

2 مرکز درمانی در کربلا و نجف به زائران ایرانی خدمات می دهد


2 مرکز درمانی در کربلا و نجف به زائران ایرانی خدمات می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رضا رشیدیان در سفر به عراق و حضور در شهر نجف اشرف از درمانگاه نباء جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی که به صورت موقت برای خدمت رسانی به زوار ایرانی اربعین حسینی فعال شده بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی و فعالیت این مرکز قرارگرفت.

وی همچنین گفت: ستاد بیمه ای نیز در سه شهر زائرپذیر عراق کربلا (دفترمرکزی)، نجف و کاظمین استقرار کامل پیدا کرده و آماده خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله امام حسین (ع) است.

وی عنوان کرد: با بیمارستان های حکیم و صدر درشهر نجف و نیز بیمارستان امام حسین (ع) و زین العابدین (ع) در شهر کربلا مذاکره و مقرر شده تا به زائرین ایرانی همانند زائرین عراقی خدمات دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: تا در قالب قرارداد منعقده فی مابین شرکت سهامی بیمه ایران و سازمان حج و زیارت به بهترین شکل به زائران خدمت رسانی شود.

وی در این بازدید گفت: بخش ها مختلف این درمانگاه آماده شده از امروز سه شنبه خدمات دهی به افراد و مراجعین نیازمند خدمات درمانی آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بخش های داروخانه، آزمایشگاه و خدمات پرستاری در این درمانگاه فعال است، ابراز امیدواری کرد: هیچ زائر ایرانی بیمار نشود اما آمادگی های لازم برای ارائه خدمات پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مرکز درمانی در کربلا و نجف به زائران ایرانی خدمات می دهد

2 مرکز درمانی در کربلا و نجف به زائران ایرانی خدمات می دهد