مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-22سياسي

اظهارات رییسی در سازمان ملل فشرده مطالبات به حق ملت ایران بود


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صحبت های آیت الله رییسی در سازمان ملل فشرده تمام مطالبات به حق ملت بزرگ ایران به ویژه در طول 8 سال گذشته و انتقاد علیه نظام سلطه و نشان دهنده شکست تحریم ها و فشارها بود.

- محمد عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنرانی ویدئو کنفرانسی آیت الله رییسی در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: صحبت های آیت الله رییسی فشرده تمام مطالبات به حق ملت بزرگ ایران به ویژه در طول 8 سال گذشته بوده است.

وی افزود: سخنرانی رییس جمهور هم به مباحث انتقادی علیه نظام سلطه بود و هم شکست تحریم ها را نشان داد ضمن اینکه آیت الله رییسی اشاره ای هم به مطالبات ملت ایران داشتند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: ملت ایران در سال 57 برای رسیدن به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی قیام کرده و هزینه های سنگینی داد اما غربی ها شدیدترین توطئه ها جنایت ها و فشارها، جنگ ، ترور و تحریم را به ملت بزرگ ایران تحمیل کردند در حالی که جرم این ملت فقط استقلال خواهی، آزادی خواهی و رهایی از استبداد، دیکتاتوری و رژیم قرون وسطایی سلطنتی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات رییسی در سازمان ملل فشرده مطالبات به حق ملت ایران بود

اظهارات رییسی در سازمان ملل فشرده مطالبات به حق ملت ایران بود