مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-22اجتماعي

فراخوان مسابقه عکس «کلاهی برای زندگی» اعلام شد


فراخوان مسابقه عکس «کلاهی برای زندگی» که با همکاری اداره آموزش و فرهنگ پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان و خبرگزاری مهر برگزار می شود، - اصفهان – فراخوان مسابقه عکس کلاهی برای زندگی که با همکاری اداره آموزش و فرهنگ پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان و خبرگزاری مهر برگزار می شود، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و شرکت های بیمه ای البرز، آسیا و ایران فراخوان مسابقه عکس کلاهی برای زندگی را به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر کرد.

این فراخوان در راستای پویش من از کلام ایمنی استفاده می کنم اعلام شده و شهروندان می توانند تصاویری از خود، بستگان و یا دیگر شهروندانی که از کلاه ایمنی حین رانندگی با موتورسیکلت استفاده می کنند را با تلفن همراه و یا دوربین های خود ثبت کرده و با استفاده از شبکه های اجتماعی برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه عکس کلاهی برای زندگی 10 مهر ماه سال جاری در نظر گرفته شده است و از این رو شهروندان باید تصاویر منتخب خود را در یکی از شبکه های اجتماعی واتساپ، بله، ایتا و آی گپ به شماره تلفن 09936197698 ارسال کنند.

زمان برگزاری اختتامیه مسابقه عکس کلاهی برای زندگی همزمان با 17 مهر ماه هفته نیروی انتظامی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مسابقه عکس «کلاهی برای زندگی» اعلام شد

فراخوان مسابقه عکس «کلاهی برای زندگی» اعلام شد