مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-22اجتماعي

جزییات پیش فروش بلیت اتوبوس برای بازگشت زائران


مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد: برنامه ریزی های لازم برای بازگشت زمینی زائران از مرز مهران صورت گرفته است و زوار می توانند از هم اکنون بلیت اتوبوس را برای مقصد خود خریداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، داریوش باقر جوان درباره چگونگی بازگشت زمینی زائران از طریق مرز مهران اظهار کرد: هم اکنون امکان پیش فروش بلیت اتوبوس برای بازگشت زائران فراهم شده و همه زوار می توانند از طرق مختلف برای بازگشت خود به کشور، بلیت اتوبوس را پیش خرید کنند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای حمل ونقل جاده ای و جابه جایی زوار از طریق اتوبوس نداریم، افزود: زائران برای هماهنگی بیشتر، تاریخ و ساعت بازگشت خود را باید با شرکت حمل ونقل مورد نظرشان هماهنگ کنند و برآورد ما این است که حتی اگر 60 هزار نفر زائر ایرانی هم بخواهند برای بازگشت از اتوبوس استفاده کنند، در سه روز مختلف، روزانه 700 دستگاه اتوبوس نیاز داریم که هیج مشکلی نداریم و برنامه ریزی لازم برای آن انجام شده است چرا که در سال های گذشته حدود 12 هزار اتوبوس را برای بازگشت زوار برنامه ریزی کردیم و اربعین میلیونی را پشت سر گذاشتیم.

مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: در این راستا به همه استان های همجوار فراخوان زدیم و با سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پیش فروش بلیت اتوبوس برای بازگشت زائران

جزییات پیش فروش بلیت اتوبوس برای بازگشت زائران