مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-22سياسي

880 هزار نفر در استان اصفهان واکسینه شده اند


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: تاکنون در استان اصفهان 2 میلیون و 44 نفر نوبت اول و 880 هزار نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: تاکنون در استان اصفهان 2 میلیون و 44 نفر نوبت اول و 880 هزار نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند.

حجت الله غلامی، در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شب گذشته جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به ریاست استاندار تشکیل شد، اظهار کرد:هم اکنون خور و بیابانک و بویین میاندشت در وضعیت زرد و ما بقی شهرستان های استان در وضعیت نارنجی قرار دارند که این امر نشان از تأثیر واکسیناسیون است.

هم اکنون واکسیناسیون برای افراد 18 سال به بالا ادامه داد و ساعت واکسیناسیون در بیشتر مراکز تجمیعی به 12 شب افزایش یافته است.

همچنین تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان 2 برابر شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان هفته باید تمام روستا و شهرهای زیر 20 هزار نفر واکسن دریافت کنند، گفت: تاکنون در گروه های سنی بالای 18 سال در استان اصفهان 48.

8 درصد نوبت اول و 21 درصد نوبت دوم واکسن دریافت کرده اند و بیشترین واکسیناسیون در گلپایگان،خوانسار شاهین شهر،اردستان و نطنز و کمترین در خمینی شهر، برخوار و فلاورجان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

880 هزار نفر در استان اصفهان واکسینه شده اند

880 هزار نفر در استان اصفهان واکسینه شده اند