مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-22سياسي

فرهنگ جهاد و شهادت عقده ی باز نشده برای اسرییل و آمریکاست


فرمانده ناحیه سپاه مهریز با اشاره به اجرای بیش از 100 عنوان ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، فرهنگ جهاد و شهادت را عقده ی باز نشده برای اسرییل و آمریکا خواند.

- ایسنا/یزد فرمانده ناحیه سپاه مهریز با اشاره به اجرای بیش از 100 عنوان ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، فرهنگ جهاد و شهادت را عقده ی باز نشده برای اسرییل و آمریکا خواند.

داد.

سرهنگ علی فاتحی بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: سخنان امام خمینی (ره) در مورد جنگ نشانه این است که جنگ و دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد و در این نبرد نابرابر، حقیقت بر جهانیان آشکار شد.

وی افزود: دفاع مقدس یک دانشگاه بود و اگرچه هشت سال طول کشید اما توانست الگوی صبر و ایثار برای همه دنیا به ویژه برای ایرانیان نسل حال و آینده باشد.

فاتحی ادامه داد: فرهنگ جهاد و شهادت عقده باز نشده برای اسرییل و آمریکاست و شرق و غرب باید بداند که ایران اسلامی در سایه رهبر جامع الشرایط خود بر استکبار و ظالم پیروز می شود.

وی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس 100 برنامه در شهرستان اجرا می شود که مهمترین آن برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی در سراسر شهرستان و رژه بسیجیان از محل اعزام رزمندگان به مناطق جنگی به طرف میعادگاه نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ جهاد و شهادت عقده ی باز نشده برای اسرییل و آمریکاست

فرهنگ جهاد و شهادت عقده ی باز نشده برای اسرییل و آمریکاست