مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-22اجتماعي

کیفیت هوای مشهد در 4 منطقه همچنان ناسالم است


شاخص کیفی هوای مشهد طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 88 و شاخص فعلی با عدد 87 هردو در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد اما چهار منطقه مشهد مانند روزهای گذشته همچنان در شرایط ناسالم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس داده های مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد، شاخص کیفی هوای این کلانشهرطی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 88 و شاخص فعلی با عدد 87 هردو در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

طبق نمودار بالا که توسط مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی شهرداری مشهد منتشر شده مناطق کریمی، ماشین ابزار، تقی آباد و خاقانی در شرایط ناسالم برای گروه های حساس(بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، کودکان و زنان باردار) هستند و و سایر مناطق در شرایط زرد و قابل قبول قرار دارند.

بررسی نمودارهای تغییرات ساعتی آلاینده های جوی طی شبانه روز گذشته نشان می دهد غیر از دی اکسید نیتروژن، سایر آلاینده ها کاهش تدریجی داشته اند.

عوارض بهداشتی شرایط نارنجی، احتمال افزایش بروز علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری های قلبی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان است بنابراین توصیه می شود در مناطق نارنجی، افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای مشهد در 4 منطقه همچنان ناسالم است

کیفیت هوای مشهد در 4 منطقه همچنان ناسالم است