مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 21:352021-09-21اجتماعي

خوزستان، میزبان المپیاد ملی مهارت


معاون آموزشی، پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان از میزبانی خوزستان از المپیاد ملی مهارت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی، پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان از میزبانی خوزستان از المپیاد ملی مهارت خبر داد.

منصور زنگنه منش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزبانی استان خوزستان از المپیاد ملی مهارت رشته تهویه و تبرید ، اظهار کرد: مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت در پنج رشته در مهر و آبان ماه در استان های مازندران، کردستان، کرمان، فارس و خوزستان برگزار می شود.

وی با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های استان برای میزبانی المپیاد، افزود: برای برگزاری مسابقات ملی مهارت در دو بخش اعزام شرکت کنندگان استان به مرحله کشوری و میزبانی استان در رشته تهویه و تبرید ، از همه دستگاه ها، صنایع و مراکز آموزشی خصوصا صنایع استان مانند نفت، فولاد و توسعه نیشکر از محل مسئولیت اجتماعی، تقاضا می کنیم که به عنوان حامی و پشتیبان (اسپانسر) ما را همراهی کنند.

معاون آموزشی، پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان در پایان با اشاره به میزبانی استان خوزستان از مسابقات ملی مهارت در رشته تهویه و تبرید ادامه داد: مسابقات ملی مهارت رشته تهویه و تبرید در آبان ماه سال جاری به میزبانی استان خوزستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان، میزبان المپیاد ملی مهارت

خوزستان، میزبان المپیاد ملی مهارت