مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-21سياسي

ضرورت برنامه ریزی برای رفع آسیب های اجتماعی در مرحله پسا کرونا


استاندار گیلان با اشاره به تغییر سبک زندگی و بروز آسیب های اجتماعی ناشی از شیوع کرونا، گفت: متولیان باید برای رفع این آسیب ها در مرحله پسا کرونا تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

- ، ارسلان زارع عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گیلان با برشمردن اهداف این کارگروه بر ضرورت اصلاح سبک زندگی مبتنی بر فرهنگ اسلامی-ایرانی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی، آموزش مهارت زندگی سالم و نشاط اجتماعی از اولویت های این کارگروه است، ادامه داد: دستگاه های اجرایی و سازمان های فرهنگی، رسانه ای و مردم نهاد باید باید اهتمام جدی و در این زمینه داشته باشند.

استاندار گیلان نقش آموزش در کاهش آسیب های اجتماعی را غیر قابل انکار دانست و اضافه کرد: توجه به آموزش ساکنین حاشیه شهرها و روستاها منجر به پیشگیری از آسیب ها می شود.

وی با اشاره به حیوان گزیدگی به ویژه بیماری هاری، تصریح کرد: شهرداری ها را موظف به استمرار ساماندهی مؤثر حیوانات اهلی است و دستگاه های مرتبط با سلامت آب و غذای مردم همچون جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برنامه ریزی برای رفع آسیب های اجتماعی در مرحله پسا کرونا

ضرورت برنامه ریزی برای رفع آسیب های اجتماعی در مرحله پسا کرونا