مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 17:152021-09-21سياسي

97 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهارستان اجرا می شود


رییس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 97 برنامه شاخص و محله محور در شهرستان بهارستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، احمد بوربور جانشین فرماندهی و رییس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بهارستان، ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 25 برنامه شاخص و 72 برنامه محله محور به نام و یاد شهدای عاشورا در دشت کربلا توسط سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) و با همکاری حوزه ها و پایگاه های تحت پوشش در سطح شهرستان بهارستان اجرا می شود.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در می آید که در گام نخست فضاسازی و تبلیغات محیطی در معابر اصلی شهر از امروز با همکاری شهرداری ها و دهیاری ها و دیگر دستگاه های خدمات رسان در شهرها و روستاهای منطقه انجام شده است.

جانشین فرماندهی سپاه بهارستان از افتتاح 3 نمایشگاه دستاوردهای جنگ و دوران دفاع مقدس در سه منطقه نسیم شهر، گلستان و سبزدشت خبر داد و تاکید کرد: اجرای 21 برنامه آبروی محله (یادواره شهدای محله) و تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا، غبار روبی و عطر افش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهارستان اجرا می شود

97 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بهارستان اجرا می شود