مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-21اقتصادي

مجتمع گردشگری روستای درک زرآباد تعیین تکلیف شود


معاون فرمانداری شهرستان زرآباد،گفت: یکی از خواسته مردم این شهرستان تعیین تکلیف مجتمع گردشگری و تفربحی روستای هدف گردشگری درک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرآباد، اسماعیل بلیده ای ظهر امروز در کار گروه گردشگری شهرستان زرآباد،اظهار کرد: در سال 1398 با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور و مسوولین استانی ساخت مجتمع گردشگری روستای درک آغاز و قرار شد مرحله نخست آن در کمترین زمان به بهره برداری برسد که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان زرآباد در بین دو بندر استراتژیک چابهار و جاسک با برنامه ریزی انجام شده می توان از طریق صنایع دستی کسب درآمد کرد.

معاون فرمانداری زرآباد ادامه داد: گردشگری یکی از پایه های مهم و تاثیر گذار توسعه این شهرستان و استان است و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

رییس میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان های کنارک و زرآباد نیز در این جلسه،گفت: منظر طبیعی روستاهای درک و بنگلویی شهرستان زرآباد در فهرست آثار ملی ثبت شده است و ثبت منظر روستاهای جد و شریف آباد در دست بررسی است.

یوسف مصلحی افزود: دوره آموزش گردشگری برای فعالین گردشگری شهرستان زرآباد از نیمه دوم امسال برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع گردشگری روستای درک زرآباد تعیین تکلیف شود

مجتمع گردشگری روستای درک زرآباد تعیین تکلیف شود