مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:252021-09-21بين الملل

واشنگتن بر ادامه سیاست گفتگو و اجرای تحریم ها درباره پیونگ یانگ تأکید کرد!


یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا امروز در سخنانی تداوم سیاست گفتگو و اجرای تحریم ها در خصوص پیونگ یانگ را مورد تأکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی کِی بی اِس وُرلد متعلق به کره شمالی، آمریکا در حالی از یک سو امروز بار دیگر خواستار گفتگو با پیونگ یانگ شده است که از سوی دیگر بر اجرای تحریم های جهانی علیه این کشور تاکید کرد.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، اریکا بارکس-راگلز (Erica Barks-Ruggles) مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا بی اشاره به تداوم اقدامات خصمانه واشنگتن علیه حاکمیت مستقل پیونگ یانگ، در سخنانی گفت که کشورش شلیک موشک کره شمالی که نقض قطعنامه های شورای امنیت است را محکوم کرده است.

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در ادامه با طرح ادعایی مضحک گفت که واشنگتن کاملاً متعهد به رویکرد دیپلماتیک است و لذا پیونگ یانگ را به گفتگو دعوت کرده و خواهد کرد! بهانه تکراری این مقام آمریکایی در این باره تعهد واشنگتن به دفاع مستحکم از کره جنوبی و ژاپن ادعا شده است! اریکا بارکس-راگلز اضافه کرد که تحریم های سازمان ملل علیه کره شمالی همچنان برقرار است و ایالات متحده به اجرای آنها ادامه می دهد و از دیگران می خواهد که آنها را به طور قوی اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن بر ادامه سیاست گفتگو و اجرای تحریم ها درباره پیونگ یانگ تأکید کرد!

واشنگتن بر ادامه سیاست گفتگو و اجرای تحریم ها درباره پیونگ یانگ تأکید کرد!