مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-21سياسي

تربیت خبرنگاران در تراز انقلاب وظیفه اساسی بسیج رسانه است


فرمانده سپاه نوشهر تربیت خبرنگاران و اهالی رسانه در تراز انقلاب را از وظیفه اساسی بسیج رسانه بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مهرداد ابراهیم پور عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اظهار اینکه جنگ امروز نبرد رسانه ای و روایت ها است، افزود: تربیت فعالان رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف و کارکردها در حوزه رسانه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه تربیت نسل رسانه ای در تراز انقلاب امری بسیار مهم به شمار می رود، آن را از رسالت های مهم بسیج رسانه برشمرد و گفت: نسل های رسانه ای را باید در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

وی بااظهار اینکه رسانه باید آیینه تمام نمای مسائل مختلف در شهرستان باشد، گفت: رسانه باید بلندگوی مردم باشد و از زبان آنان مطالبه گری داشته باشد.

فرمانده سپاه نوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از آن به عنوان گنجینه تمام نشدنی یاد کرد و گفت: در دفاع مقدس یکسری ویژگی های منحصربفردی را شاهد هستیم و این دفاع در واقع طولانی ترین جنگ در قرن 20 بوده است.

سرهنگ ابراهیم پور با اظهار اینکه دفاع مقدس نقطه عطفی در تثبیت و بقای ارزش های اسلامی به شمار می رود، گفت: ایران اسلامی هیچگاه از شیوه های نامتعارف در پیشبرد دفاع استفاده نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت خبرنگاران در تراز انقلاب وظیفه اساسی بسیج رسانه است

تربیت خبرنگاران در تراز انقلاب وظیفه اساسی بسیج رسانه است