مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:202021-09-21بين الملل

واکنش استرالیا به خشم فرانسوی ها؛ می دانستیم ناامید می شوند


«اسکات موریسون» نخست وزیر استرالیا که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته است، درباره واکنش های تند فرانسه به لغو توافق دو کشور برای ساختن زیردریایی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که واکنش های جنجالی مقام های فرانسوی به کنار گذاشتن توافق سال 2016 این کشور با استرالیا برای ساختن زیردریایی ادامه دارد، نخست وزیر استرالیا یک بار دیگر از این اقدام دفاع کرد.

اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته است، درباره واکنش تند اعلام شد که کانبرا با واشنگتن و لندن برای ساختن زیردریایی اتمی توافق کرد.

مقام های فرانسوی اعلام کردند که پاریس از طریق رسانه ها از لغو این توافق توسط کانبرا خبردار شدند و به همین دلیل واکنش های تندی علیه استرالیا و آمریکا نشان داده اند.

ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه این اقدام را خنجر زدن از پشت توصیف کرد و دولت فرانسه هم در اقدامی جنجالی، سفرای خود در کانبرا و واشنگتن را به پاریس فراخواند.

اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا که پیش از این گفته بود این کشور به دلیل نگرانی های عمیق درباره زیردریایی های فرانسوی توافق سال 2016 را کنار گذاشت، امروز در نیویورک بار دیگر از این تصمیم دفاع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش استرالیا به خشم فرانسوی ها؛ می دانستیم ناامید می شوند

واکنش استرالیا به خشم فرانسوی ها؛ می دانستیم ناامید می شوند