مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-21سياسي

جنگ تحمیلی دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: جنگ تحمیلی دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر سه شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این ایام افزود: هشت سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل، یادآور بزرگی و شکوه ملت ایران و بزرگ مردانی است که جانانه در مقابل دشمن ایستادند و از کیان دفاع کرده و عزت و افتخار آفریدند.

وی خاطر نشان کرد جنگ تحمیلی دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، دورانی که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته هاشان گذشتند و در میدان های نبرد با دشمن بعث و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع نمودند.

حجت الاسلام قریشی همچنین بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه شهدای سرافراز تاکید کرد و افزود امروز همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم عزت و سربلند و بیش از آرامش، امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، هستیم، باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس، دورانی است که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از همه داشته های خود گذشتند و در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ تحمیلی دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است

جنگ تحمیلی دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است