مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-21سياسي

دوران دفاع مقدس باعث عزت و سربلندی ایران شد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در دوران دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم به میدان آمده و در مقابل دشمنان سینه سپر کردند که این موجب عزت، - ، آیت الله علی خاتمی ظهر سه شنبه در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس در محل سالن همایش های شهید شهریاری صدا و سیمای زنجان گفت: دفاع مقدس جزو روزهای ماندگار تاریخ است که هرگز فراموش نمی شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران با آغاز جنگ تحمیلی و نابرابر به منظور حفظ انقلاب، استقلال و کیان اسلامی وارد میدان شده و دفاع کردند، اظهار کرد: جوانان زیادی در این راه شهید شدند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در طول دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و ملت ایران در مقابل رژیم صدام، مقاومت و ایستادگی کردند و هرچند مقاومت و دفاع هزینه دارد اما نتیجه آن عزت، سرافرازی، سربلندی و ماندگاری است.

خاتمی با بیان اینکه در تمامی جنگ های اتفاق افتاده در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره بخشی از خاک این سرزمین پهناور جدا شده بود، تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس که از آن می توان به عنوان جنگ جهانی سوم نیز یاد کرد ذره ای از خاک این مرز و بوم به دست دشمنان نیفتاد.

وی با بیان اینکه قدرتهای شرق و غرب و بیش از 40 کشور در این جنگ به لحاظ سیاسی، لجستیکی و مالی از رژیم بعث عراق حمایت کردند و فکر می کردند، گفت: حضور رزمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران دفاع مقدس باعث عزت و سربلندی ایران شد

دوران دفاع مقدس باعث عزت و سربلندی ایران شد