مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-21سياسي

تجلیل از 55 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در مازندران


همزمان با آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور از از 55 هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان مازندران تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در آیین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: بهترین تجلیل ها و تکریم ها احترام به رزمندگان است چراکه عظمت و ایثار و اجرشان بسیار والا است و ما افتخار می کنیم که از این اسوه ها تجلیل می کنیم.

وی با بیان اینکه همه ارزش ها و حماسه ها برگرفته از حماسه بزرگ مستند مواجه باشند و مستندسازی و بکارگیری هنر در این بخش هم جای خاص خودش را دارد.

این مسؤول تهدید و خطر دوم را خطر طلبکاری معاندان و مخالفان عنوان کرد و ادامه داد: برخی افراد نه تنها در جنگ تحمیلی کمک نکردند اما در سایه امنیت رزمندگان نشستند و از میوه این درخت استفاده کردند و امروز به جای اینکه پاسخگو باشند از ما مطالبه گری می کنند.

وی اضافه کرد: به فرموده امام راحل، انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و آغوش انقلاب برای کسانی که قصد خدمت دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آن ها و باید مسئله را جدی بگیریم و به کسانی که چنین تفکری دارند نباید میدان داد و از نفوذ چنین تفکری باید به شدت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 55 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در مازندران

تجلیل از 55 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در مازندران