مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-21اقتصادي

وزیر ارتباطات: از گوشی تولید داخلی استفاده می کنم


وزیر ارتباطات دولت سیزدهم که کمتر از یک ماه است بر مسند وزارت نشسته، به خبرگزاری خانه ملت گفته است که موبایل ایرانی توان رقابت با همتایان خارجی خود را دارد.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هم اکنون از موبایل ایرانی استفاده می کند که ظرفیت های مناسبی نیز دارد، گفت که موبایل ایرانی تولید داخل بوده، در ساخت آن از ظرفیت جوانان استفاده می شود، موجب اشتغال زایی خواهد شد، در مردم و جامعه خودباوری ایجاد می کند و نسبت به گوشی های خارجی ارزان تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی سال های گذشته، گوشی هایی که به اشکال مختلف در داخل تولید شده بودند، در بازار موجود بود اما موضوع تولید گوشی ایرانی چندی پیش باز هم مطرح شد و از نیمه های سال 1398 بود که موضوع تولید گوشی های جدید ایرانی، باز هم به یکی از مباحث حوزه فناوری اطلاعات راه پیدا کرد؛ آن هم تولید یک گوشی که ایرادهای مدل های قبلی را برطرف کرده باشد و بتواند با نسخه های خارجی رقابت کند.

پیش از این تنها یک شرکت به عنوان تولیدکننده محدود گوشی شناخته می شد؛ تولیدکننده ای که البته به زعم برخی از کارشناسان این حوزه، بیش تر مونتاژ کننده قطعات وارداتی گوشی بوده تا این که بخواهند صفر تا صد گوشی را در داخل کشور تولید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: از گوشی تولید داخلی استفاده می کنم

وزیر ارتباطات: از گوشی تولید داخلی استفاده می کنم