مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-21سياسي

سومین رویداد ملی فهما در استان کرمان آغاز به کار کرد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: طرح ملی رویداد فهما 1400 در استان کرمان آغاز شد و 30 آذر ماه نیز به کار خود پایان خواهد داد.

- ، حجت الاسلام مصطفی گرجی سه شنبه صبح در نشست خبری سومین رویداد ملی فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) ضمن تسلیت ایام غم و اندوه اهل بیت (س) گفت: کار فرهنگی در امتداد حرکت امام حسین (ع) است و حرکت آن حضرت چیزی جز کار فرهنگی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه تمام کارکردهای فرهنگی مربوط به امر به معروف و نهی منکر است، بیان داشت: کلید بصیرت، ژرف اندیشی و تفقه در معارف است و موجب ارزیابی فعالیت ها می شود چراکه فعالیت ها باید متناسب با شرایط موجود باشد، عنوان کرد: کانون های مساجد نیز در بستر فضای مجازی فعالیت های مختلفی را اجرا می کند و از جمله این فعالیت ها در ایام اربعین، برگزاری دو مسابقه کتابخوانی با عنوان ما ملت امام حسینی است.

برگزاری طرح ملی کوثر رسالت حجت الاسلام گرجی با بیان این مطلب که از دیگر برنامه ها برگزاری طرح ملی کوثر رسالت است که به مدت دو روز برگزار می شود، اظهار داشت: این دوره در دو بخش مادران قرآنی و تربیت مربی قرآنی برگزار می شود.

وی با اشاره به رویداد ملی فهما، بیان کرد: امسال سومین دوره ان طرح برگزار می شود که شعار آن به توان مردم است، از طرف دیگر در فعالیت های فرهنگی یک نقصی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد ملی فهما در استان کرمان آغاز به کار کرد

سومین رویداد ملی فهما در استان کرمان آغاز به کار کرد