مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-21سياسي

فتاح: حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بماند


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استفاده از ظرفیت نخبگان بومی موثرترین راه توسعه اقتصادی کشور است، گفت: جلب رضایت جامعه کارگری از جمله جدی ترین عامل توسعه اقتصادی کشور است و توجه به معیشت کارگران در رأس برنامه ریزی های مسئولان قرار دارد.

- سیدپرویز فتاح صبح امروز در حاشیه افتتاح خط تولید نخ پنبه ای پلی استر استان یزد در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: حمایت از صنایع با روحیه بسیجی و جهادی همان ایثارگری در عرصه اقتصادی است که باید به همت و احساس مسئولیت تمام مسئولان و دست اندرکاران انجام شود.

وی با بیان این که فعالیت کارخانه سیلیکات یزد تاکنون آن طور که باید برای استان و کشور منفعتی نداشته سود مورد انتظار را بدست نیاورده بود، افزود: در حال حاضر خوشبختانه با حمایت هایی که انجام شده و در دستور کار قرار دارد این مهم به سوددهی رسیده و محصولات تولیدی در حال فروش است.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه با بیان این که تمام تولید این کارخانه در داخل کشور به فروش می رسد و مواد اولیه آن از داخل تأمین می شود، گفت: آنقدر کمبود محصولات این کارخانه در کشور نیاز است که فعلا نیازی به صادرات ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بماند

فتاح: حقوق و دستمزد کارگران نباید از تورم عقب بماند