مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 20:402021-09-20اقتصادي

صعود نفت به 85 دلار تا پایان امسال


گلدمن ساکس پیش بینی کرد یک زمستان سردتر و افزایش قیمت گاز طبیعی در بازار جهانی ممکن است به قیمت بالاتر از حد انتظار نفت در پایان سال 2021 منتهی شود و پتانسیل صعود قیمتها به 85 دلار در هر بشکه در سه ماهه چهارم وجود دارد.

- گلدمن ساکس پیش بینی کرد یک زمستان سردتر و افزایش قیمت گاز طبیعی در بازار جهانی ممکن است به قیمت بالاتر از حد انتظار نفت در پایان سال 2021 منتهی شود و پتانسیل صعود قیمتها به 85 دلار در هر بشکه در سه ماهه چهارم وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحلیلگران گلدمن ساکس در یادداشتی نوشتند: این بانک آمریکایی که قیمت نفت در سه ماهه پایانی سال 2021 را 80 دلار در هر بشکه پیش بینی کرده است، بر این باور است که کمبود گاز طبیعی به همراه زمستان سردتر از حد معمول در اروپا و آسیا ریسک افزایش پنج دلاری قیمت هر بشکه نفت نسبت به پیش بینی قیمت سه ماهه چهارم را به همراه دارد.

به گفته تحلیلگران گلدمن ساکس، کمبود عرضه جهانی گاز عامل مثبتی برای بازار نفت در زمستان امسال خواهد بود و از ریسک نزولی آسیب دیدن تقاضای جهانی برای نفت از یک موج دیگر شیوع کرونا بزرگتر است.

این بانک سرمایه گذاری پیش بینی کرد اگر زمستان در نیمکره شمالی سردتر از حد معمول باشد، تقاضا برای نفت ممکن است 900 هزار بشکه در روز افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود نفت به 85 دلار تا پایان امسال

صعود نفت به 85 دلار تا پایان امسال