مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-20اجتماعي

خشک شدن چاه های آب در گلپایگان یکی پس از دیگری


رییس آبفار شهرستان گلپایگان از آبرسانی با تانکر به روستای تاریخی وانشان خبر داد این در حالی است که از وانشان به عنوان روستای هدف گردشگری نام می برند.

- ایسنا/اصفهان رییس آبفار شهرستان گلپایگان از آبرسانی با تانکر به روستای تاریخی وانشان خبر داد این در حالی است که از وانشان به عنوان روستای هدف گردشگری نام می برند.

ناصر دهقانی، امروز(دوشنبه-29 شهریور) در نشست خبری، اظهار کرد: شرایط ما در گلپایگان بهتر از اصفهان و شهر های دیگر است، اما یک تصور اشتباهی وجود دارد که گلپایگان آب دارد که واقعا این طور نیست.

آبرسانی به 20 روستا از طریق تصفیه خانه انجام شده است و 19 روستای شهرستان در قالب دو طرح قرار است به تصفیه خانه آب گلپایگان متصل شوند اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار کافی تا کنون این اتفاق نیفتاده است ولی از اعتبارات جاری لوله و اتصالات را تهیه کردیم و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه میزان بارش ها در سال جاری نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است، ادامه داد: روستاهای مَرغ، حاجیله، هرستانه، غرقن و وانشان با کاهش 80 درصدی منابع محلی مواجه شده اند که این اتفاق در روستای وانشان بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشک شدن چاه های آب در گلپایگان یکی پس از دیگری

خشک شدن چاه های آب در گلپایگان یکی پس از دیگری