مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:402021-09-20فناوري

اتصال 63 مدرسه روستایی خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از اتصال 63 مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات و برخورداری مدارس این روستاها از اینترنت در شهریور ماه جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از اتصال 63 مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات و برخورداری مدارس این روستاها از اینترنت در شهریور ماه جاری خبر داد.

مصطفی بهی، امروز دوشنبه 29 شهریور به رسانه های گروهی افزود: تاکنون هزار و 463 مدرسه روستایی و شهری در استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به روند توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح استان افزود: در ادامه توسعه زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات با اجرای پروژه های مختلف، از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال، حدود 150 روستای استان به این شبکه متصل و از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره مند شدند.

وی بیان کرد: در همین خصوص و با توجه به برقراری پوشش اینترنت همراه در روستاهای جدید، طبق برنامه ای که اعلام شده بود، مدارس این روستاها نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: در شهریور ماه امسال 63 مدرسه روستایی دیگر استان که در روستاهای تازه متصل شده قرار داشتند، با نصب تجهیزات و تامین پهنای باند لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 63 مدرسه روستایی خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

اتصال 63 مدرسه روستایی خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات