مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-20اقتصادي

نگاهی به قیمت سیمان در بورس و بازار


وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به نقل از سکاندار این وزارتخانه، اعلام کرده که با اجرای برنامه سه ماهه، قیمت سیمان متعادل شده و در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا فاطمی امین- وزیر صنعت، معدن و تجارت- سه شنبه هفته گذشته (23 شهریورماه) در نشست با انجمن ها، تشکل ها و فعالان حوزه تولید سیمان و در جلسه ویدئوکنفرانسی با تولیدکنندگان سیمان که در محل این وزارتخانه برگزار شد، اعلام کرد: در حال حاضر موضوعاتی همچون حمل ونقل، کاهش قیمت تمام شده، پروژه های افزایش بهره وری و تامین سوخت زمستانی از جمله برنامه هایی است که برای صنعت سیمان در دست پیگیری داریم.

وی تاکید کرد: تا دو هفته آینده نیز بر بازار سیمان متمرکز خواهیم بود و همه خرده فروشان و عاملان فروش سیمان وارد سامانه تجارت و بورس خواهند شد تا در بورس و در حوزه عمده فروشی و خرده فروشی به یک روال معقول دست یابیم.

تمامی عرضه کنندگان بایستی در قالب این سامانه فعالیت کنند، وگرنه اجازه خرید و فروش نخواهند داشت.

قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد روز یکشنبه ( 28 شهریورماه) وزارت صمت از برگزاری جلسه دیگر به صورت ویدئو کنفرانسی با رؤسای سازمان های صمت و مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی استانی با موضوع بررسی مسائل مرتبط با صنعت سیمان خبر داد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به قیمت سیمان در بورس و بازار

نگاهی به قیمت سیمان در بورس و بازار