مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-20سياسي

تکمیل مرکز «پرتودرمانی» خیریه یاس کرمان نیازمند کمک بنگاه های خصوصی استان


مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان گفت: درخواست داریم بنگاه های خصوصی بزرگ استان در قالب مسئولیت های اجتماعی به این خیریه و مرکز پرتودرمانی کمک کنند تا این پروژه به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد و بیماران جنوبشرق را تحت درمان قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز تخصصی رادیوتراپی یاس در ابتدای هفت باغ علوی در راستای همکاری برای خرید دستگاه براکی تراپی و اتمام مرکز تخصصی رادیوتراپی بیماران سرطانی کرمان قول مساعد داد.

در این بازدید مدیرعامل انجمن خیریه یاس کرمان هم با اشاره به اینکه خشت خشت این پروژه با عشق و با کمک خیرین تامین شده است، افزود: مجموعه رادیوتراپی خیریه یاس کرمان در مساحت 3 هزار متر بنا شده و در این مرکز پرتودرمانی بیماران مبتلا به سرطان انجام می شود.

محمدرضا بهرامی به بیان گزارش کوتاهی از عملکرد انجمن خیریه یاس کرمان پرداخت و اظهار داشت: این خیریه پس از 12 سال از تاسیس، 5 هزار بیمار سرطانی را زیر پوشش دارد که برای آنان ماهانه 200 میلیون تومان هزینه می کند ضمن اینکه پنج پروژه درمانی و تشخیصی دیگر نیز در حال انجام و در آستانه بهره برداری قرار دارد که در آنها نیز امکانات لازم برای بیماران در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرکز «پرتودرمانی» خیریه یاس کرمان نیازمند کمک بنگاه های خصوصی استان

تکمیل مرکز «پرتودرمانی» خیریه یاس کرمان نیازمند کمک بنگاه های خصوصی استان