مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-20سياسي

زاکانی بدهی شهرداری تهران را اعلام کرد


شهرداری تهران 80 هزار میلیارد تومان بدهی دارد که 12.

5 هزار میلیارد باید بابت آن سود بانکی پرداخت کنیم اما این به معنای بن بست نیست و شهر ظرفیت های زیادی دارد و راه های متنوعی وجود دارد که بن بستی برای ما نمی گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شهردار تهران گفت: در خصوص موضوع رفاه و امنیت و آسایش نیازمند همکاری با ناجا هستیم و امیدواریم که این زحمات به یک فعالیت مشترک منجر شود و خدمات متفاوت و پیوستگی ناجا و شهرداری روز به روز افزایش پیدا کند تا خادم خوبی برای مردم و سرباز خوبی برای رهبری معظم انقلاب باشیم.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در دیدار با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: کشور مملو از فرصت های بی نظیر بوده و البته خطرات جدی نیز در این مسیر قابل پیش بینی است و شهرداری تهران نیز بی نصیب از این فرصت ها و تهدیدها نیست.

وقتی به شهر توجه می شود، وجود تبعیض و بی عدالتی در کنار بی هویتی ایرانی و اسلامی به عنوان یکی از موضوعات چالشی در شهر دیده می شود.

وی افزود: هدف گذاری در 42 سال گذشته در نظام اسلامی و راه طی شده برکات بسیاری داشته اما خلاءها و فاصله جدی نیز با اهداف ترسیم شده وجود دارد.

به فرموده مقام معظم رهبری تهران یک کشور و مرکز کشور است و اثرات اقدام انجام شده در تهران فرای مرزهای جغرافیایی بوده به گونه ای که تهران نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی بدهی شهرداری تهران را اعلام کرد

زاکانی بدهی شهرداری تهران را اعلام کرد