مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-20سياسي

هدف نمایشگاه «در لباس سربازی» ارایه سوژه به فعالان فرهنگی است


رییس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای می گوید: نمایشگاه دائمی «در لباس سربازی» گزارشی از مستند دفاع مقدس به روایت حضرت آیت الله خامنه ای است.

- رییس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای می گوید: نمایشگاه دائمی در لباس سربازی گزارشی از مستند دفاع مقدس به روایت حضرت آیت الله خامنه ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازادامه داد: به عبارت دیگر نمایشگاه دائمی در لباس سربازی گزارشی از مستند دفاع مقدس به روایت حضرت آیت الله خامنه ای است، که به حقیقت می تواند گوشه ای از روایت این دوره سرنوشت ساز را برای علاقه مندان، آشکارتر کند.

البته در این نمایشگاه، برای اولین بار بخش هایی از اسناد مهم و منتشر نشده دفاع مقدس در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

عطارزاده با تاکید بر دست اول بودن منابع و آثار استفاده شده در نمایشگاه در لباس سربازی اظهار کرد: با توجه به دریای بی کران موضوعات و معارف دفاع مقدس، در نمایشگاه در لباس سربازی مجموعه اسناد مهم، متقن و دیده نشده موجود در مورد موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جهت برای بهره برداری فعالان این عرصه منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به سایر اهداف از برگزاری نمایشگاه در لباس سربازی ابراز کرد: یکی از مهم ترین اهداف نمایشگاه در لباس سربازی ، ارائه فهرستی از موضوعات و سوژه ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف نمایشگاه «در لباس سربازی» ارایه سوژه به فعالان فرهنگی است

هدف نمایشگاه «در لباس سربازی» ارایه سوژه به فعالان فرهنگی است