مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-20پزشكي

کاهش تعداد مبتلایان کرونا در کاشان تعداد فوتی ها را کاهش نداد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: منطقه کاشان، با روند کاهشی تعداد مبتلایان جدید کرونا و نیز کاهش موارد بستری، مانند بسیاری از مناطق دیگر کشور به نارنجی تغییر رنگ داد، - ایسنا/اصفهان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: منطقه کاشان، با روند کاهشی تعداد مبتلایان جدید کرونا و نیز کاهش موارد بستری، مانند بسیاری از مناطق دیگر کشور به نارنجی تغییر رنگ داد، اما تعداد بیماران بستری، بدحال و بستری در بخش های ویژه تغییری نکرده است.

مهدی دلاوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند موج قبلی نیز این الگو وجود داشت که با روند سریع افزایش بیماران جدید، مرگ و میر در روزهای اول ثابت بود و در انتهای پیک نیز همزمان با کاهش تعداد بیماران جدید موارد مرگ و میر روند کاهشی تأخیری داشت.

وی افزود: افزایش مرگ کرونایی، ناشی از دلیل کاستی و یا نارسایی درمان نیست بلکه نشان دهنده افزایش کیفیت درمان است که بیماران با درگیری شدید، اما مراقبت های استاندارد و مناسب دریافت می کنند و مدت زمان بستری آنها افزایش می یابد و متأسفانه تعدادی از این بیماران نیز با وجود همه تلاش های درمانی فوت می کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: الگوی موارد فوت مطابق با موارد جدید سرپایی و بستری جدید نیست بلکه افرادی که فوت می شوند در هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد مبتلایان کرونا در کاشان تعداد فوتی ها را کاهش نداد

کاهش تعداد مبتلایان کرونا در کاشان تعداد فوتی ها را کاهش نداد