موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-20فناوري

قابلیت مسدود سازی مزاحمین به توییتر افزوده می شود


این ویژگی جدید بخشی از تلاش های بزرگ توییتر برای جلوگیری از سوء استفاده در آن پلتفرم است، همچنین این شرکت توانایی خود را در شناسایی و حذف محتواهای توهین آمیز افزایش داده است.

- این ویژگی جدید بخشی از تلاش های بزرگ توییتر برای جلوگیری از سوء استفاده در آن پلتفرم است، همچنین این شرکت توانایی خود را در شناسایی و حذف محتواهای توهین آمیز افزایش داده است.

این حالت ایمن به گونه ای طراحی شده است که با فعال شدن آن در حساب توییتری در صورت استفاده از زبان های مضر در پاسخ ها، نقل قول توییت ها و اشاره ها در مکالمات خود باعث مسدودسازی خودکار و موقت کاربران به مدت 7 روز خواهد شد.

در ابتدا، این شرکت برنامه ای را برای گسترش کاربرانی که در آزمایشات اولیه مشارکت دارند را ارائه می دهد که در آن این ویژگی با تعداد کمی از کاربران مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

اگر به عنوان یکی از کاربرانی هستید که در آزمایش اولیه این ویژگی انتخاب شدید، می توانید با رفتن به تنظیمات حریم خصوصی و ایمن حالت امن را روشن کنید.

جارود دوهرتی سرپرست محصول در توییتر گفت: حالت ایمن باعث مسدودسازی 7روزه حساب های کاربرانی که از زبان های بالقوه مضر مانند توهین یا اظهارات نفرت استفاده می کنند، خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت مسدود سازی مزاحمین به توییتر افزوده می شود

قابلیت مسدود سازی مزاحمین به توییتر افزوده می شود