مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-20اجتماعي

تعطیلی مدارس موجب افسردگی کودکان شده است


بعد از دو سال تعطیلی، حضور دوباره دانش آموزان در مدرسه، کار سختی است و نیاز به تأمین مقدمات در مدارس، رعایت فاصله گذاری، رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون کامل دارد تا از این روش اقناع سازی والدین هم بخوبی صورت گیرد.

- رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: تعطیلی مدارس موجب افت تحصیلی، افسردگی و کم تحرکی دانش آموزان شده و باید کلاس های حضوری را به تدریج و با رعایت پروتکل ها آغاز کنیم.

شاپور محمدزاده در سفر به استان قزوین، با حضور در شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش این استان، اظهار کرد: باید تلاش کنیم شروع سال تحصیلی توأم با آرامش، نشاط و با حفظ سلامت دانش آموزان باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی مدارس موجب افت تحصیلی، افسردگی و کم تحرکی دانش آموزان شده و باید کلاس های حضوری را به تدریج و با رعایت پروتکل ها آغاز کنیم.

وی افزود: بعد از دو سال تعطیلی، حضور دوباره دانش آموزان در مدرسه، کار سختی است و نیاز به تأمین مقدمات در مدارس، رعایت فاصله گذاری، رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون کامل دارد تا از این روش اقناع سازی والدین هم بخوبی صورت گیرد.

محمدزاده تصریح کرد: تعطیلی دوساله مدارس بسیاری از دستاوردهای آموزشی کشور را دچار چالش کرده و شاهد کاهش شدید افت تحصیلی، کم تحرکی و چاقی و افسردگی دانش آموزان، اختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس موجب افسردگی کودکان شده است

تعطیلی مدارس موجب افسردگی کودکان شده است