مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-20سياسي

فرمانده کل سپاه: تمامی پیشرفت های ما در دوران تحریم حاصل شده است


سرلشکر سلامی روند توسعه فناوری های دفاعی خود اتکا در ایران اسلامی را داستانی ادامه دار و بدون توقف توصیف و تاکید کرد: این اتفاق تمامی عرصه های ماموریتی از زمین، - سرلشکر سلامی روند توسعه فناوری های دفاعی خود اتکا در ایران اسلامی را داستانی ادامه دار و بدون توقف توصیف و تاکید کرد: این اتفاق تمامی عرصه های ماموریتی از زمین، هوا، دریا و .

را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مهندسی سپاه اظهار کرد: دانش و فناوری دانشمندان جوان و مهندسان باورمند ما امروز دستاوردهای بزرگ و شگفت انگیزی را رقم زده است که بخشی از آن را در این نمایشگاه مشاهده می کنید.

وی افزود: ما نه تنها با دستیابی به قابلیت ها و دستاوردهای جدید متوقف نمی شویم بلکه با زمان پیش می رویم و فناوری ها را توسعه می دهیم.

سرلشکر سلامی روند توسعه فناوری های دفاعی خود اتکا در ایران اسلامی را داستانی ادامه دار و بدون توقف توصیف و تاکید کرد: این اتفاق تمامی عرصه های ماموریتی از زمین ،هوا ،دریا و .

را شامل می شود.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه به طور کامل به خود اتکایی در قدرت دفاعی رسیده ایم گفت: آنچه امروز برای ما مهم است به روزرسانی ، مدرن سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل سپاه: تمامی پیشرفت های ما در دوران تحریم حاصل شده است

فرمانده کل سپاه: تمامی پیشرفت های ما در دوران تحریم حاصل شده است