مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-20اقتصادي

موبایل ایرانی توان رقابت با گوشی خارجی را دارد/ از موبایل تولید داخل استفاده می کنم


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از موبایل ایرانی استفاده می کنم، گفت: گوشی های همراه داخلی توان رقابت با همتایان خارجی خود را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره برنامه وزارتخانه متبوعش برای تولید موبایل ایرانی، گفت: در حال حاضر سالانه حدود 10 تا 15 میلیون گوشی همراه وارد ایران می شود که این واردات حدود 3 تا 5 میلیارد دلار ارزبری دارد.

وی تصریح کرد: گوشی که هم اکنون از آن استفاده می کنم ایرانی است و ظرفیت های مناسبی نیز دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: ظرفیت های در پاسخ به این سوال که آیا گوشی های همراه داخلی توان رقابت با همتایان خارجی خود را دارند؟ توضیح داد: بله؛ حتی سرمایه گذارانی ایرانی که اکنون در عرصه تولید در سایر کشورها فعال هستند، آمادگی دارند که ظرفیت خود را برای تولید گوشی همراه در ایران به کار بگیرند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه تولید انواع گوشی های همراه با کیفیت، شدنی است اما باید باور ملی شکل گیرد و مردم نیز صبر کنند، تصریح کرد: گاهی ممکن است برخی گوشی ها یکی از توانایی های گوشی های خارجی را نداشته باشد، طبیعی است ابتدای کار تولید است باید مردم همراهی کنند، تا روزی که بتوان صادرکننده گوشی همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موبایل ایرانی توان رقابت با گوشی خارجی را دارد/ از موبایل تولید داخل استفاده می کنم

موبایل ایرانی توان رقابت با گوشی خارجی را دارد/ از موبایل تولید داخل استفاده می کنم