مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-20سياسي

اربعین نماد اقتدار شیعیان است/ لزوم رعایت دستور العمل ها در اربعین


اگر دشمنان بخواهند دنبال معنایی باشند در سال های گذشته، قبل از کرونا حضور میلیونی زائرین در پیاده روی اربعین را شاهد بودیم.

- رحمت الله فیروزی پوربادی نماینده نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس درباره مراسم پیاده روی برای حضور در پیاده روی اربعین وضع می کند عمل می کنیم و هر تلاشی که برای اربعین انجام بدهند حتماً مورد حمایت مجلس هم خواهد بود.

اربعین نماد دیپلماسی عمومی و عاملی برای تقویت روابط میان ایران و عراق است فیروزی اربعین را نماد اقتدار شیعیان در جهان دانست و گفت: این مراسم با شکوه به عنوان یکی از مصادیق دیپلماسی عمومی و افزایش روابط میان ایران و عراق، است که باید از این فرصت خدادادی به خوبی استفاده کنیم.

زیارت اربعین باید با رعایت پروتکل ها باشد تا مشکلی برای زائران بوجود نیاید وی ادامه داد: البته اینها به این شرط است که موقعیت مهیا باشد هم به لحاظ ویزا و هم حمل و نقل مشکلی نباشد و در واقع تا جایی که می شود، البته با رعایت پروتکل ها، یعنی نباید زیارت باعث شود که مشکلاتی برای زائرین به وجود بیاید.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: امیدواریم که بستری فراهم شود که علاقه مندان و کسانی که بخواهند در پیاده روی اربعین حضور داشته باشند این موضوع برای آنها مهیا باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین نماد اقتدار شیعیان است/ لزوم رعایت دستور العمل ها در اربعین

اربعین نماد اقتدار شیعیان است/ لزوم رعایت دستور العمل ها در اربعین