مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-20بين الملل

آغاز تدریجی اعتصاب غذای 100 اسیر فلسطینی از امروز


باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که 100 اسیر فلسطینی در اعتراض به شکنجه و محدودیت های اعمال شده در حق شان از امروز (دوشنبه) دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

- باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که 100 اسیر فلسطینی در اعتراض به شکنجه و محدودیت های اعمال شده در حق شان از امروز (دوشنبه) دست به اعتصاب غذا خواهند زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد: مدیریت زندان عوفر از توافق لغو اقدامات تنبیهی و محدودیت های مضاعف در حق اسرا که پس از عملیات اخیر تونل آزادی در پیش گرفته بود، عدول کرده و بخشی از آنها را ازسرگرفت.

این باشگاه گزارش داد: اسرای زندان عوفر در گام اول 100 اسم از تمامی گروه ها را به مدیریت زندان ارائه و اعلام کردند در صورتی که این اقدامات تنبیهی و محدودیت ها ادامه یابند، از امروز اعتصاب غذای تدریجی خود را آغاز خواهند کرد و این مساله در گروی موضعگیری مدیریت زندان طی ساعات آتی است.

طبق بیانیه این باشگاه، اقداماتی که مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی به تازگی در پیش گرفته شامل سرکوب، جابه جایی، بازرسی و بستن تمامی بخش های زندان ها، کاهش زمان استراحت و محرومیت از امکانات بهداشتی و خدمات مالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تدریجی اعتصاب غذای 100 اسیر فلسطینی از امروز

آغاز تدریجی اعتصاب غذای 100 اسیر فلسطینی از امروز