مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-20حوادث

ادامه جستجوها برای یافتن جسد جوان غرق شده در چشمه گل رامیان


سرپرست شهرداری گرگان از تلاش سازمان آتشنشانی برای یافتن جسد جوانی که جمعه هفته گذشته در منطقه گل رامیان غرق شده بود، خبر داد.

- ایسنا/گلستان سرپرست شهرداری گرگان از تلاش سازمان آتشنشانی برای یافتن جسد جوانی که جمعه هفته گذشته در منطقه گل رامیان غرق شده بود، خبر داد.

مجید سعیدی در جریان بازدید میدانی از محل حادثه در چشمه گل رامیان، اظهار کرد: جمعه هفته گذشته خبر تأسف بار حادثه غرق شدن یک جوان در گل رامیان به سازمان آتشنشانی شهرداری گرگان اعلام شد که بلافاصله تیم غواصی و نجات غریق سازمان به محل حادثه اعزام شدند و شروع به اجرای عملیات کردند.

وی افزود: پس از جستجو چند ساعته و مداوم تیم غواصی نتیجه ای حاصل نشد و باتوجه به تاریکی هوا تیم غواصی روز بعد مجددا شروع به جستجو کرده تا پیکر جوان 22 ساله را پیدا کنند.

سرپرست شهرداری گرگان بیان کرد: تاکنون که 9 روز از حادثه گذشته، تیم عملیاتی و تجهیزات سازمان آتشنشانی شهرداری گرگان در محل حضور دارند و تا زمان پیدا شدن جسد در کنار امدادگران خواهند بود.

سعیدی خاطرنشان کرد: از روز جمعه که حادثه اتفاق افتاد، تیم های عملیاتی و غواصی ما در منطقه حضور داشته اند و از روز یکشنبه گذشته نیز تمامی تجهیزات غواصی را در اختیار امدادگران قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جستجوها برای یافتن جسد جوان غرق شده در چشمه گل رامیان

ادامه جستجوها برای یافتن جسد جوان غرق شده در چشمه گل رامیان