مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-20فرهنگي

جایزه ای ادبی برای مهاجران افغانستانی


مدیر خانه ادبیات مستقل افغانستان از انتشار فراخوان جایزه «جان تان جور» خبر داد؛ جایزه ای که به منظور پاسداشت «ابوالفضل بیهقی» راه اندازی شده و ویژه مهاجران افغانستانی ساکن استان اصفهان است.

- ایسنا/اصفهان مدیر خانه ادبیات مستقل افغانستان از انتشار فراخوان جایزه جان تان جور خبر داد؛ جایزه ای که به منظور پاسداشت ابوالفضل بیهقی راه اندازی شده و ویژه مهاجران افغانستانی ساکن استان اصفهان است.

غلام عباس حسینی، درباره سابقه فعالیت خانه ادبیات مستقل افغانستان به ایسنا می گوید: این انجمن ادبی سابقه ای 15 ساله دارد و حدود 9 سالی هست که پنجشنبه هر هفته، نشستی را در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می کند.

البته شیوع کرونا باعث شد که مدتی محدود به انجام فعالیت های مجازی شویم.

او ادامه می دهد: خانه ادبیات مستقل افغانستان سابقه برپایی جشنواره ماورا را در حوزه شعر و نویسندگی دارد و اکنون نیز با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و به منظور یافتن نویسندگان مستعدی که شرایط زندگی و مهاجرت، فرصت شکوفا شدن این توانایی را به آن ها نداده، فراخوان جشنواره جان تان جور را منتشر کرده است.

مدیر خانه ادبیات مستقل افغانستان، تصریح می کند: این جایزه دارای دو بخش داستان کوتاه و خاطره نویسی است و موضوع ارسال اثر به آن نیز آزاد است، اما به دلیل پاسداشت ابوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ای ادبی برای مهاجران افغانستانی

جایزه ای ادبی برای مهاجران افغانستانی