مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-19اجتماعي

کاربری زمین مدرسه واگذار شده شاهد شیراز آموزشی است


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با یادآوری نقدهای جدی و وارد به نحوه واگذاری یکی از مدارس شاهد در شیراز، تاکید کرد که این ملک دارای کاربری آموزشی و تغییر آن نیازمند طی روند قانونی است.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با یادآوری نقدهای جدی و وارد به نحوه واگذاری یکی از مدارس شاهد در شیراز، تاکید کرد که این ملک دارای کاربری آموزشی و تغییر آن نیازمند طی روند قانونی است.

فرهاد اسماعیلی در پاسخ به ایسنا پیرامون روند واگذاری یکی از مدارس شاهد در شیراز، تاکید که به شیوه واگذاری یکی از مدارس شاهد، در شیراز نقد جدی دارد، هرچند در این زمینه مسئولیتی متوجه نهاد متبوع او نیست.

گفت: سال 1396، بنیاد کوثر به عنوان مالک عرصه مدرسه شاهد، راسا اقدام به فروش این ملک کرده و با مراجعه به برخی واحدهای تجاری و خدماتی همجوار این مکان، خریدار ملک را یافته و آن را فروخته است.

اسماعیلی با تاکید براینکه آموزش و پرورش هیچ اطلاعی در خصوص اقدام بنیاد کوثر نداشته است، گفت: بعد از فروش و با درخواست مالک برای تخلیه ملک، این سازمان از موضوع مطلع شده و آن را توسط واحد حقوقی و سرپرست وقت، پیگیری کرده است.

او با طرح این ادعا که مدیرکل وقت بنیاد شهید فارس نیز از موضوع واگذاری این ملک بی اطلاع بوده است، گفت: یکی از اعتراضات صریح ما این بوده که اعیانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربری زمین مدرسه واگذار شده شاهد شیراز آموزشی است

کاربری زمین مدرسه واگذار شده شاهد شیراز آموزشی است