مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 16:302021-09-19اقتصادي

کمیته امداد خرمشهر 8 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی جذب کرد


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر از جذب هشت میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در سال 99 و کسب رتبه سوم استان خوزستان در این زمینه خبر داد.

- ، علی ناصرزاده شامگاه یکشنبه در نشست شورای اشتعال خرمشهر اظهار کرد: سال گذشته کمیته امداد خرمشهر موفق به پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اشتغال زایی به متقاضیان شد و رتبه سوم جذب تسهیلات را در سطح استان خوزستان کسب کرد.

وی از جذب 40 درصد از تسهیلات تعیین شده برای امسال خبر داد و بیان کرد: در سال جاری سهمیه خرمشهر 143 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که تاکنون به 40 درصد معرفی شدگان تسهیلات لازم پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر با بیان اینکه 40 درصد معرفی شدگان مربوط به بانک ملی است و 45 میلیارد ریال تسهیلات به این بانک اختصاص داده شده از پرداخت نشدن این میزان تاکنون گله کرد.

مدیر کمیته امداد خرمشهر از ضمانت های بانکی به عنوان مشکل مددجویان در دریافت اعتبارات یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه مبلغ وام ها 500 میلیون ریال است، دو ضامن کارمند رسمی دولت نیاز است و اکثر ضامن ها باید حقوق بگیر آن بانک باشند.

وی گفت: برای مددجویان کمیته امداد تأمین ضامن دشوار است و اگر بتوان حداقل یک ضامن کارمند رسمی و یک بازاری مورد قبول قرار گیرد، بخش عمده مشکل مددجویان حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد خرمشهر 8 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی جذب کرد

کمیته امداد خرمشهر 8 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی جذب کرد